En dag av arbete

Idag så har vi varit i skolan från 9 till4 och verkligen arbetat hårt. Vi har gjort masker, pratat med dansarna, fixat några sminscheman, haft matte osv. HAde ont i huvudet när jag kom hem så nu var det dax för käk. Letade fram ett mumsigt recept på nätet och satte igång att steka amerikanska pannkakor. Det var längesedan nu!




Sedan blev det kaffe, frukt, sirap och en massa gott till. Äntligen kaffe me, har inte druckit det innan idag, kanske därför som huvudvärken var här.

Så nu sitter jag här efter en god middag och funderar på vad som ska göras. Borde plugga matte, vill scrapbooka med syrran, kasnke skulle måla klart sista tavlan till projektet, eller varför inte bara ta min sista dag ledigt. För nu börjar arbetet. Hela nästa vecka ska här fixas och donas med projekt 3. Våran föreställning "Utflykten", ja men det kan bli ganska skoj faktiskt. JA en ledig dag förtjänar jag innan det är dax för arbetet. Ungefär som Linus sa:
- Innan blodet, svettet och tårarna kommer! HAHA

Ja jag flyttar mig till någon skönare fåtölj och njuter av tillvaron en stund.


Ciao//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0