80-talet äger

Då avr det söndag igen, och skola imon. Som tur vad bara en lektion, sen bär det av till espressohouse! :D yeay!

Har varit på 80-tals fest i helgen, och det äger med 80-tal, väldigt roligt må jag säga. Roligt folk, men kasnke mindre roligt ida....Har sett medlodifestivalen och fel låt vann, och har även målat färdigt två tavlor. Där har ni min helg i helhet!!


Så nu börjar ny vecka, bestående av 4 skoldagar, sen väntar lov. Med massa måla och förhoppningsvis till stockholm. Så mitt liv ser ljust ut! hehe och så påsk me såklart!^^

Men först av allt, bara jag och min säng=sova! <3 underbart.

p.s ska försöka uppdatera lite oftare, men tiden går åt till så mycket annat.

Puss en något trött linnsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0