Du klarar det galant!!!

Vickan du kommer klara det galant! Du är bäst på engelska! :)

Idag har man jobbat igen då ja, barnen pratade ovanligt mycket och jag måste erkänna att jag var lite snurrig när jag gick hem vid 7. Sen var syrran och co här. Ännu mera prat, och lets dace....För övrigt så är jag trött, sitter här och föröker hålla ögonen vid liv. Måste upp lite tidigare imon me, ska måla. Usch orka liksom.....

Men vi är ju lediga måndag och tisdag, 20-års fest hos carro imon och så kommer Vickan på söndag så, så dålig helg är det juh inte. Det bästa av allt är i alla fall att man slipper höra väckarklockan iaf. :)

NU SKA JAG SOVA!!!!!! <3 älskade säng! mys på den från mig//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0