En lycklig dag

Slapp dag idag, så underbart gött! Inget målande, men just nu så orka liksom! Det som är jobbigt är att alla hela tiden påpekar det, all gör det verkligen, som om jag inte vet att det är vernissage om en månad! :S

Vickan va här idag, och vi ägnade oss åt det vi är bäst på, att göra.....INGENTING! ja vi pratade en massa, åt glass, drack te, och tittade film. Imorgon ska jag träffa emma, för lunch och lite omkringdragade på stan. För övrigt så händer inget, jo föressten jag ska rida! Hade glömt, vad roligt det känns! Sen så har jag endast en lektion, på onsdag och torsdag me, men matteprovet på fredag tynger mig, vill inte göra håkan besviken....ska göra det bästa jag kan, får ta mig tid att plugga på torsdag. Det blir som alltid kvällen innan. Hm...

Har insett en till sak idag, att mitt liv är sådär fantastiskt som det bara kan va! Jag har världens bästa vänner, en söt liten kille i stockholm, bästa hobbisen man kan ha, och bästa familjen! Det kan liksom inte gå dåligt i mitt liv. Allt är underbart! :D :D :D :D :Dimage19

Ja vad kan man mer önska sig (okej det finns en tusentals skaer, men men) hihi. Jag älskar mitt liv <3 och alla runt omkring!

Puss//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0