glad påsk

Ja så idag är det påsk då ja....man hinner knappt med att fatta hur fort tiden har gått. Fick påskägg på morgonen iaf, och nu så städar man lite innan petra ocg Co kommer ikväll och äter.

Så skönt med lov för övrigt, vem hade kunnat tänka sig att det skulle vara lov så fort. Hade jag gått i skolan ett litet tag till hade jag nog fallit ihop, ändå går jag bara i genomsnitt en lektion per dag, men jag vet inte vad det är, allt som tynger...jaja nu är det lov och på måndag åker jag till stockholm! ^^ är så glad för det, trors att mycket tid försvinner som skulle kunna används till att måla. men men, jag säger som vickan fi får ta den tid som finns! JAg måste få träffa krille nu :D

Sen så kommer han hit om två veckor igen.... :) happy!

Jaja nu ska jag städa lite till sen ska jag nog ta mig ett långt och varmt bad, och sedan blir det påskfirande!!!yeay hihi

puss på er alla från en glad påsktjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0