hellooooo

Idag har vi inte målat ett skit. Nepp ingenting. Var hemma hos Linn och det blev liksom inte av. Däremot såg vi på Alvin and the chipmunks. Den var helt okej. Inte lika bra som Linn vill få den att framstå, men jag håller med om att de är bedårande söta.


Trots denna otroliga brist på engagemang, kan jag avsluta dagen med gott samvete. Vi har faktiskt gjort andra bra saker. Dels jobbade vi på lektionen i skolan (utan att ens ta rast!) Och vi ansökte om K-pengar till vår utställning. Dessutom gick vi ner till stan för att köpa prinsesstårta till Bim som fyller 20 år idag. Grattis än en gång, Bim! Hoppas tekannan och teet bringar dig lycka och välgång =).

Finns inte mycket me att säga, förutom att jag har kommit till två insikter:
1: Jag tror faktiskt att barnmorska är rätt yrke för mig, jag är intresserad av det och man är i stort sett garanterad ett jobb.
2: Jag har insett att mitt liv går i stort sett ut på att slappa så mycket det går och ta allt som det kommer. Sååå skönt!



hejrå //VIIIIIIIICKKKKAAAAANNNNN


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, vill du bli barnmorska?! coolt! ^^ haha, ja e helt på din linje - mitt liv går oxå ut på hur ja kan göra så lite som möjligt i skolan osv, å ändå klara mig å därmed ha de gött! ;)

2008-03-05 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0