Kapten röd, vit schoklad och disney

Ja nu går dagarna fort, har knappt insett att det var två veckor sedan vi hade lov, och att det endast är tre veckor kvar till nästa lov. Förhoppningsvis kan Christoffer komma hit :) sen så måste det målas som jag har nämnt innan. Orkar inte höra mamma tjöta om det...

Idag så vet jag inte vad jag ska göra orkar liksom inte börja med något....kasnke bara ska ta mig en vit schoklad och titta på en disney film för att slippa tänka. Kanske skönheten och odjuret skulle passa! För övrigt så har vi en sån gul klänning som hon har på sig i filmen, var nere och kollade på den häromdagen, lite lik är den allt! haha


Lyssnar på kapten röd me, vet ni ingen bra musik så lyssna på dom, det är musik det. Reggie!!! :)

japp, jag återkommer väl senare med lite onödig text ;P

//Crazy cat lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0