Sensation gott folk!

Idag vaknade jag halv 10, detta är en sensation gott folk. Det händer ca 2 gånger per år. :) Ibland händer under liksom haha Jag han med det mesta jag ville, har kollat på miami ink, och fab 5, sen så kollade jag på bröderna lejonhjärta också. Den var väl inte lika bra som man minns, men inte heller skit dålig, den har sin charm, värd att kolla på liksom. Nostalgi känslorna väller upp. Har kommit på med efter att jag såg melodifestivalen igår att jag ska ladda ner en massa gamla låtar som man minns sen man var barn, ännu mera nostalgi liksom!
<----Nostalgi, inte sant!

Lite senare idag ska Vickan komma hit och måla. Det får bli att arbeta hårt ida om vi ska hinna, så nu vilar jag så mycket jag kan innan slitet drar igång....buhu! Sen så är det måla imorgon, på tisdag, varje dag består ju av bild nu förtiden. Är det inte hemma så är det i skolan....ibland kan det bli lite för krävande. För övrigt så kasnke vi ska åka och kolla på en ny säng till mig ida, om jag har tur. Då får jag dels en mjukare men också en större säng :D tänk om jag kan ha sån tur! :) Då kan man rulla ett varv utan att falla ur sängen ;P

Sen imorgon är det skola, tre veckor kvar till lov och vila. Det här klarar vi! // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0