trött på

Sorry allihopa att jag är lite inaktiv här på bloggen, men det beror på att jag spenderar de flesta kvällarna hemma hos Linn och målar.

Har för övrigt genomlidt alla fem CAE-proven nu. Ingen lätt match precis, men jag hoppas att jag klarade det. Tyvärr gick detta ut över min helg och båda resursdagarna, så jag har egentligen inte fått ledigt från skolan. Detta gör förstås att jag är enormt less på allt vad skola heter just nu och jag längtar ofantligt till nästa helg.

Jag sitter just nu och försöker få in svensk undertext på Harry Potter and the order of the phoenix. Det funkade inte att bränna på DVD när jag hade lagt in texten med Winrar, så jag försöker med AviRecomp nu, som dock tar ungefär två timmar. Irriterande.

Nä, ska ta mig en kopp te och titta på ett avsnitt av naruto, medan jag väntar på att det ska ladda klart.


trött kram//WIIIIIX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0