Underbar helg inte sant!?

Underbar helg och underbara studiedagar, varför är dom inte fler??

Var på carros 20-års fest i helgen, shit vad kul det var! En massa roligt folk juh, och så bowlade vi, guitar hero och till sist krogen, ja som sagt skit kul. Hoppas carro tyckte det me. Det mest intressanta hrm...var när oscar fick på sig en av carros klänningar. Ja en intressant kväll. Eller när....okej ska nog inte skriva allt dumt som hände här, roligt hade jag, skrattade en massa :P haha. Nomrala männsikor kan ibland göra helt onormala saker.

För övrigt så var helgen bra, trött men bra. Sen så var det ju som sagt studiedag idag och imon. Idag fick jag inte sova så länge, men imon ska det bli så skönt att få sova ut. Sen så ska jag träffa zarra! :) kul. Sen så är det juh ridning igen....sen kommer onsdagen och det blir skola, skola, skola och måla, måla, måla.....buhuuuu!!! O__o Jaja det ska väl också genomlidas, bara en och en halv vecka till lov!

Jaja orka skriva mer ska ägna min dyrbara fritid åt något mer spännande! Puss puss//Crazy cat lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0