!vol negiltnÄ

Hihi visst är det underbart att få vara hemma i mer än en hel vecka nu utan att behöva gå i skolan alls? Det tycker jag i alla fall. Måste dock ägna varje dag till att måla klart alla tavlor till både projektarbetet och utställningen. Men jag målar så gärna, bara jag slipper skolan för ett tag!

Har för övrigt varit hos linn idag, eftersom jag sov över hos henne. Vi var uppe till halv 4 på natten och målade på vår nya gemensamma tavla, som är dubbelt så stor som den förra. Vi hann riktigt lå¨ngt, och jag tror att vi nog faktiskt kommer att hinna göra klart den i tid. Blir lite problematiskt eftersom Linn åker till stockholm i veckan, men vi får ta all tid vi får.


cya! /Vicks blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0