fuck it

Nu är jag förbannad! För ANDRA gången har min cykel blivit stulen! Seriöst! vad är det med folk i den här skithålan? Jättekul när man kommer med bussen kl 3 mitt i natten och möts av synen att alla cyklar har blivit välta och så klart är min inte ens där.  Det är inte precis så roligt att behöva gå hela den biten hem själv när det går en massa fulla idioter överallt. Jag menar man lyfter ju knappt på ögonbrynet längre när man hör att det varit en till våldtäckt här. Hatar det här stället, folk är helt störda i huvet.  /V

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men seriöst, folk är ju inte riktiga! Förstår din frustration, är själv så rädd när jag går ensam. :(

2009-09-10 @ 08:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0