Nä nu e de dags...

...att uppdatera lite här tycker jag!

Eftersom skolan börjar i morgon så får man väl säga att sommaren officiellt är slut. Känns lite tråkigt, eftersom det går mot kallare och mörkare tider (vädermässigt). Samtidigt ser jag väldigt mycket fram emot att börja läsa japanska nu. Kollade schemat igår och jag har lektioner varje tisdag och torsdag kväll. Lite synd att det råkar vara precis samtidigt som Hikari-meetingsen som jag hade tänkt följa med Charms och Cissi på. Men det kanske går att lösa ändå. Ska hur som helst köpa japanska-böcker i Göteborg i morgon med Linn, efter att vi tagit en fika med Maxine.

Hade en väldigt trevlig spelkväll hemma hos Cissi igår med Mikael, gurra, samuel och Kevin (och så klart Cissi). Vi körde lite marioparty 8, rayman raving rabbids, guitar hero world tour och killarna spelade super smash bro's brawl.

Hade det även trevligt ikväll med Emelie, Manne, Linn och Emil. :)


Är förresten väldigt irriterad eftersom jag inte hinnar mina älva-vingar som jag hade tänkt ha på Linns maskerad! Jag menar hur kan dom bara försvinna så där?!

puss hej! //Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0