Coolt

Hi there!

Insåg just att man kan vara inne två samtidigt på bloggen. Jag kunde nämligen läsa ditt inlägg, Linn medans du skrev det!

Jaja hur som helst får väl jag inte vara sämre än att också skriva nu  när Linn väl har gjort det igen.

Jahopp, vad ska man berätta då? Jo jag kan ju börja med att säga att jag sitter hemma och försöker få klart konstverk till Torpautställningen nästa vecka. Har än så länge gjort klart min drake och är halvklar med min ödla. Tänkte ta en paus från ödlan och måla lite i stället. Hoppas bara jag hinner.

Så här är en bild på draken som jag har gjort.


Sen kan jag ju också berätta att jag ska träffa Cissi i morgon. Då ska vi köpa tyg och börja sy på våra klänningar som vi ska ha på medeltidsmässan i helgen. Det ser jag mycket fram emot. Ska bara försöka lösa det så att jag kan få med mig mammas symaskin hem till Cissi.

Ännu en sak som kan nämnas är väl att jag än en gång gått på reklamen som poppar upp över allt på internet och börjat spela ett nytt onlinespel. Det heter Evony och liknar age of empire, fast är mycket tråkigare och det kan ta typ en timma att bygga ett litet hus. Väldigt bortkastad tid, men man kan ju titta till sin lilla stad då och då. Kommer nog tröttna väldigt snart.

Är hemma själv med Mikael. De andra är på semester i skåne med husvagnen. Vet inte riktigt när de kommer hem. Vi har sett en del på film mitt i natten, bland annat båda Harold and Kumar-filmerna och Austen powers 2. Härligt!

Simma lungt //Vixis

Kommentarer
Postat av: miaka

Ja ser med väligt mycket fram emot helgen!

2009-07-14 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0