:)

hejhå. Nu funkar mina å,ä och ö igen iaf. Väldigt konstigt att de inte funkade, men så är det med datorer ibland.

Idag har jag varit och lämnat in verken till utställningen. Det blev två stycken, för som jag trodde, så hann jag inte klart med ödlan. Men eftersom draken tog sjukligt många timmar att göra så är väl det inte så konstigt. Så här långt har jag kommit på den iaf:

ödla

Tavlan blev klar i går kväll. Jag hade egentligen velat fixa till en del detaljer på den som jag inte alls är nöjd med, men jag hann inte så det får väl duga ändå. Så här blev den:


Köpte present till mamma idag också, eftersom hon fyller 48 på fredag. Tycker alltid det är lika svårt att köpa present till henne, men det är ju ännu svårare att köpa till pappa. Bävar inför hans födelsedag den 27 november. Hur var det nu? Var det han som fyllde år samma dag som Manne? Eller det var något sådant som vi pratade om på cykelsemestern i alla fall.

Ska nog ta mig en stor kopp te nu. :)

luls //Vickan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det stämmer att din far fyller år samma dag som Manne, minns också att vi pratade om det. :)

2009-07-28 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0