Fortfarande sjuk...

Måste börja inlägget med att berömma Vickan och Mickel för den otroligt snygga designen på bloggen. Mycket bättre och personligare^^
Är fortfarande sjuk, men tror det är på rätt väg. Åkte hem 2 dagar tidigare från norge bara för att jag var så sjuk. Var hos läkaren idag iaf och fick utskrivet penselin trots att de inte kunde tala om vad som var fel, halsfluss var det inte iaf. Men som tur vad är nu febern nere på 38.0 och inte på 39.6 som igår :S halsen känns lite bättre, men det är huvudvärken som är värst. Men så länge jag är frisk till fredag så är jag nöjd. Innan dess kan sjukdommen få härja så mycket den vill. Ska till liseberg!! Har ju sett fram emot det sen jag bestämde det. En hel dag med vänner, kan det bli bättre. Tänkte på det föressten, kasnke vi kan äta frukost tillsammans i borås innan vi åker iväg till gbg.Espressohouse har ju så himmla god frukost^^
Annars var semesterns sista dagar okej, bortsett från att jag var sjuk. Fick iaf mitt skolebröd tillslut och min römme! mums. Tur var juh det, dock var det tråkigt att vi åkte hem på en söndag för inget var öppet så vi fick inte hemköpt någonting, förutom 4 burkar römme som inte går att göra römmegröt på iaf för att det var lett römme. Så nu gäller det att äta upp den innan den går ut. Men men bara för att mamma sparade så mkt pengar så köpte hon Alexander Ryback cd till oss istället som faktiskt var över förväntan bra. Vissa låtar är nästan som sagor.
Nu ska jag återvända till soffan, se något urtrist program bara för att man inte kan göra något annat när man är sjuk, och så ska jag invänta mamma och pappa som har varit i borås för att hälsa på farmor. Dom skulle köpa med sig youghurt hem, eftersom läkaren sa till mig att jag inte fick dricka något varmt för då skulle halsen bara svullna mer :( så inget kaffe för mig nu inte ;(
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0