Hemkommen


Helgen har varit riktigt härlig. Cissi och jag var på Kungahälla medeltidsdagar som hölls på Bohus fästning. Helt underbart!
Känner verkligen att jag vill åka på flera liknande medeltidsarrangemang. Hela atmosfären var så magisk. Det känndes nästan som om man hade hamnat mitt i sommarlovsmorgonen "Salve". Dessutom kom ju drottning Margareta och gick förbi oss ganska många gånger. Och kungen log emot oss en gång. Får se till att sy bättre kläder till nästa gång bara. Jag var ju ändå nöjd med klänningen, men när vi kom dit så insåg vi att de flesta andra hade mycket mer avancerade kläder med massa lager och sånt. Och att ha en ylleklänning mitt i sommaren var kanske inte det smartaste draget....Men som sagt vi hade det väldigt bra.

Ska se till att måla och jobba på ödlan så att jag blir klar till på onsdag när alla verk ska lämnas in på Torpa. Hoppas verkligen jag hinner få klart båda.

peace out //Vixis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0