Herr Mannelig

Jag kan verkligen inte få nog av denna låten!
Det finns så mycket gammal svensk folkmusik som är så vacker, synd bara att det är så svårt att få tag i.

Vad kul att du gillade designen, Linn. Känner mig lite sugen på att göra en egen hemsida, vet bara inte riktigt vad den ska handla om. Mikael lånade ju en bok från bibblan som heter "Tjäna pengar på internet när du sover". Där står det ju massa tips på hur man skapar en emsida och tjänar pengar på att bara ha reklam där. Han och Jakob håller på med en hemsida med spelrecensioner.

Hm nu ar det nagot jattekonstigt som har hant. Helt plotsligt slutade mina a,a och o med prickar over ni vet, fungera. Jattekonstigt. Det aom ar annu konstigare ar att det bara ar har pa bloggen de inte funkar, sa det ar inte mitt tangentbord det ar fel pa. Valdigt skumt iaf. Hoppas att det fixar sig.

Ar iaf nastan klar med min tavla nu. Tror inte jag hinnen gora klart odlan, men det far val vara till nagon annan gang i sa fall.

Fy vad irriterande att skriva sa har...jaja sa kan det vara.

pusspuss /Vickan

Kommentarer
Postat av: Plomonrosspion

handlar denna om emil?

2009-07-21 @ 17:15:08
Postat av: Vix

Nä varför skulle den det?

2009-07-22 @ 19:00:56
Postat av: Cissi

jag kan heller verkligen inte få nog av den! Lyssande på denf ör bara någon minut sen faktiskt :P

2009-08-07 @ 14:56:42
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0