Inte mer än männsika....

Vi är inte mer än männsikor......men vissa tycks inte förstå detta. Blev sårad av vad som skrevs på facebook, fast man inte ska ta åt sig. Jag känner mig lycklig, väldigt lycklig, varför kan man inte bara acceptera det? Hela livet kan man inte tänka på andra, särskilt inte när kontakten mellan en är uppsagd, ja vet inte vart jag vill komma.....personen i fråga får själv känna sig träffad om denna är inne och läser inlägget.
Sitter framför datorn, som ni nog redan förstår, äter lite musli, funderar på kaffe men mjölken är nästan slut och det är viktigare med en god kopp kaffe i morgon bitti. Har varit inne på torsdags kvällen, och ja förlåt för att vi inte kom in tidigare, förstod inte att ni skull hem så tidigt, men det finns som tur vad fler dagar^^ För övrigt har jag tillbringat dagen hos Emil <3, Vi har tittat på den nyaste bond filmen och på sex and the city filmen, bägge var jätte bra. Sen har vi även varit ute och cyklat med emils kusin oskar, jätte söt kille. Sen har vi bara myst.
I morgon blir det jobb, men slipper jobba på lördag blir nog bara söndag istället. Rätt skönt faktiskt. Sen är det snart en ny vecka och tiden rinner iväg för en. 20 års dagen närmar sig med storm steg utan att jag ens hunnit fundera över det. Allt annat har tagit upp platsen i min hjärna och ibland kan det vara skönt det med. Men som sagt nu är jag ensam för första gången på länge så nu hinner man tänka lite. Kankse ska jag ta mig ett varmt bad för att vila mig lite, kasnke ska göra lite nescafe istället, sån med färdig mjölk i. Inte världens godaste med det duger.
Orkar inte skriva mer nu har fått ur mig det jag behövde säga.....
godnatt

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tycker det var väldigt barnsligt av henne att skriva så

2009-07-30 @ 23:31:59
URL: http://kattskratt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo håller verkligen med!

2009-07-31 @ 20:40:54
Postat av: Emelie

Förstår nog ungefär vad det handlar om, men kom ihåg vad jag sa om just det. Sen angående att komma in sent: Tänk inte på det, för som du säger, finns fler dagar. <3

2009-08-01 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0