Lycklig

Ä, kan lika gärna skriva ett till inlägg nu när jag har så tråkigt.
Tänk vad mycket som har hänt i ens liv bara de senaste månaderna. Mycket är roligt men självklart finns det tråkiga saker med. Men något som är så fruktansvärt kul är att jag och Vickan har kommit så mycket närmare emelie och varandra såklart(det gör vi hela tiden). Det känns fruktasvärt bra. Vi var liksom vänner innan med men nu känns det ännu bättre. Undra vad det egentligen var som fick oss att ta deta insiativ och träffas oftare. Kommer faktiskt inte ihåg, möjligtvis starwars maraton. (vilket vi måste göra snart igen)
Cykelsemestern var helt fantastiskt, trodde lite flyktigt innan vi åkte att vi skulle ryka inhop under den veckan, men allt gick perfekt^^ vilket jag också är lycklig över. Tack Emelie, Manne och Vickan, och de nya kompisarna Emil och Viktor som vi fått genom Emelie och manne för för att ni finns. Livet består av vänner! <3
Något mer som hänt under senaste halvåret är att jag avslutat mitt första år på Dômens konstskola i Göteborg, och ska altså snart börja på det andra, och denna gång tillsammans med Anna. Å saknar dig anna vi får ta och ses någon dag. Men tänk vad roligt vi kommer ha till hösten.
Sen har jag även firat midsommar(så klart, gör man juh varje år) vi paddlade kanot och trillade i då båten välte, trots att man frös lite så var även den dagen perfekt.
Sen bara någon dag efter med andra ord den 23 juni så blev man stolt faster till lilla Nellie. Världens sötaste lilla sak. Nu väntas bara att gå på dop också^^
Alla dåliga saker som hänt tänker jag inte nämna här nu när jag känner mig glad.
Sam sagt har jag redan nämt i förra inlägget att jag sitter i tännäs och just i detta nu dricker jag annanas te och lyssnar på Linkin park i mobilen, väntar på att resten ska komma hem, och ja känner mig lycklig.
Hoppas jag förblir så här lycklig.......man vet juh aldrig....
puss puss//Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också så glad Linn! Så himla mysigt att vi kommit varandra ännu närmare. Vi har så mycket roligt att se fram emot <3<3<3<3

2009-07-14 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0