MAT!

Har nu lagat god mat till mig själv, är ju ensam hemma hela kvällen. Det blev kycklig inrullad i bacon med pesto sås inehållande pesto, grädde, olja, lök, chilikrydda, honung, citron, basilika, salt och peppar. Mums vad gott.
Sen struntade jag fullständigt i min "diet" och gjorde krämbullar till mig själv, tyvärr mår jag nu väldigt illa eftersom min kropp inte längre är van vid allt socker, usch! kanske ska ta mig ut och gå eller lägga mig på sängen och tycka synd om mig själv ;) HAHAHAHA.
Skönt att fortfarande vara själv hemma iaf, mamma och pappa är på öland nu och kommer inte hem förrens i morgon kväll och då ska det bli grillat med hela familjen. Ska sen jobba lite på söndag, och tyvärr sitta på torpa hela måndagen insåg jag för en stund sedan. Blä vad tråkigt....
Jobbade lite idag och det var faktiskt kul, fick framkalla en massa bilder och ta emot en massa kunder^^
Längtar efter emil, trots att det bara gått ett dygn sen vi sågs, trodde inte jag skulle börja sakna honom så tidigt, men det visar ju bara att man är kär! <3 hihi. Miss you!
Nej nu ska jag ta och göra nåt annat så mitt liv inte går till spillo framför datorn!^^
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0