Onsdag, ca en vecka kvar.

Nu är det onsdag och mitten på veckan, vilket i de flesta fall betyder lill lördag. Men när man är på semester så är juh alla dagar som lördagar^^ men men en dag närmare helgen, en dag närmare nore och en dag närmare hemresa. Sitter, eller snarare ligger ner i min säng och skriver.
Har varit på marknad i funäsdalen idag. Köpte ingenting, däremot gick jag in på ica och inpulsköpte svart hårfärg. Insåg i butiken att jag har utväxt som jag vill få bort plus att mitt hår är mera brunt just nu än svart. Det enda problemet är att jag får nog vänta tills i morgon innan jag kan färga det för Petra orkar inte göra det. Huvudsaken är att jag får det gjort i veckan iaf.
Något mer intressant vi gjrde idag var att titta på ett 2000år gammalt metiorit nedslag. Ja jag vet låter inte så roligt men jag tyckte det var gasnka intressant att veta att det faktiskt har slagit ner en sten från rymden och orsakat det hålet som var där.
I morgon har vi ingenting planerat alls. Rätt skönt, barnen vill paddla kanot, men jag känner att jag fick nog av det på midsommarafton. Kanske ska slappa då med mår inte helt bra, har blivit förkyld och har ont i halsen, inte bra. Får inte bli sjuk nu. Eller rättare sagt, just nu kan jag bli det men det måste gå över tills nästa vecka, tänker inte under några omständigheter missa liseberg, om jag så ska proppa mig så full av ipren att jag knappt kan stå. hehehe
Som sagt resten av kvällen är blank inget planerat alls. Ska nog lägga mig tidigt så torsdagen är här snabbt. Det är klart nu när jag fått datan ska jag inte släppa den än, så sitter här en stund till
Puss och Kram / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0