Japanska kläder och födelsedagsfirande

Har haft en härlig helg. Hade ju en av mina två planerade födelsedags-filmkvällar. Det var Linn, Cissi, Maja och Charmy som kom. Jag stod jättelänge och bakade pajer (paj är ju så sjukt gott!!!!) och de blev faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv. Vi såg på Dark water och sen fastnade Linn och Cissi och jag framför min dator, där vi satt och dreglade över lolita-kläder från Japan. Vi bestämde oss för att göra en beställning, men det är ju lättare sagt än gjort. Det finns ju så otroligt mycket sött som man vill ha! Tillslut insåg vi väl att Charmy och Maja var lite uttråkade, så vi fortsatte kolla på filmen och sen var det läggdags för damerna som skulle upp tidigt morgonen därpå. Cissi och jag stannade uppe till ca halv 5 och kollade på Yu-Gi-OH- filmen. Troligen en av de sämsta filmer jag någonsin sett faktiskt. Fast jag gillade han som var supergay. "Oh, Kaiba-boy!" haha


Här sitter alla utom jag i soffan och myser



Fick den här underbara klänningen av Cissi, Maja och Charmy som de beställt från Body line i Japan.
Av Linn fick jag en jättesöt älva och en väldigt fin lila sjal från Italien.^^

Lots of love from Vix


Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh, vad söt du är i lolitakläder Vickan ! :D

2009-10-20 @ 21:02:00
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0