söndag

Nu är det söndag och en söndag är alltid en söndag. Man vet att nästa dag är måndag, men idag känns allt inte så jobbigt, för skolan har blivit så grymt kul att man bara längtar dit. Att jag ska bo i gbg typ hela veckan med gör juh saken ännu bättre, ska typ få bo hos min bror när jag vill, vilken kommer bli underbart. Filmkväll har vi juh varje onsdag med, vilket är så mysigt vi har fått så underbart gäng på kosln i år, det är jag glad för. Sen har juh jag och anna det otroligt roligt tillsammans! :) här ska göras KONST!
Ska tyvärr riva min iglo också denna vecka, hoppas det inte regnar, får inte glömma arbetsbyxor i morgon, funderar på att spreja den med grafitti innan jag river det delvis för att se folks reaktioner och för att ha kul, har juh bara psrejat grafitti en gång tidigare!
Ska börja med något eget projekt nu med har juh tillgång till projektrummet hela veckan så ska börja med min stämpla dikter på väggen projekt. Ska bli grymt kul att äntligen få göra ett projekt man längtat efter så länge.
Sitter fortfarande i viskafors och snart är det nog mat tror jag, vet inte vad som händer alla andra är uppe och pysslar med den andra datorn.
Nu ska jag dra ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0