Vem är vem?

Nu har jag skapat kategorierna: "Linns inlägg" och "Vickans inlägg", så att det ska bli lättare att se vem som lägger upp vad. Sen är det ju även så att en viss person...*host*Linn*host...ofta glömmer att skriva vem som skrivit blogginlägget.

Sen tänkte jag att alla kanske inte vet vem som är vem av oss, de som inte alls känner någon av oss till exempel men ändå läser bloggen. Eller vem läser våran blogg egentligen? Kan ju hända att det bara är ungefär tre personer som känner sig pliktskyldiga att titta in ungefär en gång i månaden på grund av att de är våra vänner. ;P Men hur det än är med den saken så lägger jag iaf upp var sin bild på oss och en liten faktaruta så att ni ska kunna se skillnad.


Vi kan ju börja med mig då

Namn: Viktoria SJölin
Ålder: 20 (1989-09-19)
Bor: Svenljunga
Familj: Mamma Liselotte, pappa Nils-Håkan, lillebror Mikael, lillebror Jakob och Lillasyster Petra
Sysselsättning: Läser japanska på distans samt jobbsökande



Bilden är från Linns maskeradfest

Namn: Linn Ingmarsson
Ålder: 20 (1989-08-17) -Linn är alltså 1 månad och 2 dagar älder än mig.
Bor: Sexdrega
Familj: Mamma Rigmor, pappa Jan, Storebröderna Jesper, Daniel, Christoffer och Christian, samt storasystern Petra.
Sysselsättning: Pluggar konst på Domens konstskola i Göteborg


Sådär nu ska jag nog gå och lägga mig. Behöver plugga sjukt mycket japanska i morgon.

Pusshej hälsar Vickan

Kommentarer
Postat av: Ammi

Svarar : Tjoho, jo vi hade skitkul verkligen! Göran är vår galna lärare ;)

2009-11-11 @ 17:23:31
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mjau. Ja har målat i dom idag och det funkar helt okej. hade tänkt vlogga innan men blev inte av. kanske spelar in lite sen!

2010-02-16 @ 20:19:49
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0