Jobbat klart och snart är det påsk

Har jobbat klart och kom hem för en halvtimme sedan, är dödstrött, men har träffat många trevliga människor.
I morgon blir det smörgåstårta för Erik och mig, sen åker jag hem på lördag för att fira påsk. På söndag ska jag äntligen träffa gänget i Borås med och fika lite, kommer bli så mysigt!

Nästa helg ska jag däremot till Tranås för förtsa gången i mitt liv. Kommer bli riktigt mysigt, om jag lyckas ta mig till den lilla staden ;)

Har för övrigt haft en toppen vecka, Martin har varit här, vi har gått på picknick och matat ankor ur våra händer. Ville ta med en anka hem men det ville tyvärr inte ankan :( haha. Ätit en massa sushi och pratat oändligt. Sen har vi haft pokerkväll också, var med i slutduellen båda gångerna men förlorade, det viktigaste var ju ändå att vi hade roligt ^^ blir kanske mer såna kvällar framöver.

Så nu ska jag läsa ett sms :D sen ska jag sova och vaknar inte förrens 3 i morgon eftermiddag, men åtminstonde 8 timmars sömn är jag värd efter slitet i natt.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0