Mjau^^

Vad duktig jag var nu! Bakgrundsbilderna hade försvunnit, så jag fick ladda upp dem på photobucket i stället och länka om till det nya stället.  Tog lite tid att hitta bilderna på datorn bara. Cissis bakgrundsbild på hennes blogg är visserligen också borta, men jag kan inte fixa det utan hennes lösenord.


Well well. Är superhappy eftersom Jag och Cissi flyttar till Göteborg på lördag! Världens finaste lägenhet har vi också, med gångavstånd till skolan och nära till korsvägen. Örgryte är ju ett väldigt fint område, så vi behöver ju inte vara oroliga om vi kommer hem sent.

Åh jag har redan skrivit en lista på vad som ska packas. Det här kommer bli så kul!

Ska iväg till Borås om en stund, så jag ska väl göra mig i ordning.

Bye bye
/Vixkatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0