sommaren är kort

Tiden går.
Nu är det mitt i sommaren och solen lyser (inte) utanför dörren. Det gör dock inget för jag jobbar och sommaren har redan visat att den är riktigt bra i år. Jag har rest med solen och haft kanske sammanlagt en vecka regn i år. (så Tomas Ledins text, "sommaren är kort, det mesta regnar bort" stämmer inte i år).
Mycket vackert. Ska spendera timmarna i en vecka på att jobba, sen fyller jag snart hela 21 år och det ska firas redan innan mitt datum.
Martin kommer hoppas jag, familjen kommer vara där, och sen efter det några dagar, ska jag flytta mina saker till ett nytt boende i Göteborg. Sen följer konsten, skolan, kärlek, filosofi böcker och Berlin!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0