Glasögon

Nu har jag bestämt mig för vilka bågar jag ska ta! Det var ju nämligen så att för snart två veckor sedan när jag skulle ta på mina förra glasögon, så föll de sönder i min hand bara så där. Lite deppigt, men när jag gick till min optiker, så sa hon att bågarna jag har inte tillverkas längre och det finns ingen möjlighet att laga dem. Så då får jag helt enkelt nya glasögon. Halva kostnaden täcks av försäkringen och halva av glasögon-butiken.

Sweet!, sänkte jag. Hade länge funderat på att skaffa mig nya glasögon ändå, för de jag hade var så tunga. Så jag lånade hem 7 par glasögon och bestämde mig tillslut för de här blå bågarna. Det matchar rätt bra till det blåa i mitt hår, men jag tror nog att det blir bra även när jag inte har blått hår längre.

Hm...behöver nog färga om det blåa snart förresten. Cissi? Want to help? :D
så här ser dom ut :)

Mjau. Ska åka ner till optikern strax och sen till Linn, som jobbar precis bredvid. Och efter det drar vi till stan^^

smell ya later! /the V

Kommentarer
Postat av: Cissi

Soot hälsar att du är skitsnygg och har fina läppar! Ja håller med. Ja jag vill jättegärna hjälpa! Säg till om du vill ta en tripp hit så kan vi göra det här <3

2010-02-18 @ 21:54:01
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Maxine

Snygggggga!!

2010-02-19 @ 08:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0