Happy cat!

Värst vad det snöar! Snart blir vi väl dränkta allihopa om det fortsätter så här. Vi var nere i byn nyss, mina syskon och jag. Handlade lite godis och semlor. Det känns väldigt bra att jag har skaffat självscanning där, sparar massa tid verkligen, men jag fick avstämning idag :/
Helt sjukt att bakrutan på bilen var helt igensnöad efter att vi bara kört kanske 100 meter. Sen finns det ingen vindrutetorkare där bak på passaten heller. Förstår inte hur biltillverkaren tänkte där...

Men Vickan is happycat! Yepp! För idag kom min efterlängtade supersculpey som jag har beställt. Jag hämtade den på Kinds Järn när vi ändå var nere och handlade. Det börjar nästan kännas lite jobbigt att hämta paket där, för jag är verkligen inne där jätteofta för att hämta olika paket. Flera gånger i månaden. Så dom känner igen mig rätt bra nu. hm...

Well well nu är jag proppmätt på semla (troligen ingen kvällsmat för mig i dag)
Nu hade jag tänkt pilla lite med min lera.

puss mjau! /Vixan

Kommentarer
Postat av: linn

det är så det ska vara snart behöver du inte säga nåt bara gå in och visa dig :P

2010-02-19 @ 17:36:16
Postat av: Vickan

haha precis!

2010-02-19 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0