Problem i trafiken

Ett stort problem har uppstått idag, jag kanske inte kan ta mig hem. Västtrafik har utfärdat en varning och dragit in massa tåg och bussar. Egentligen skulle jag åkt med Petra men det blir nog ingen bio då om vi inte kan ta oss till Bergakungen. Mamma och pappa vill nog inte köra mig ända till Göteborg, och de är dem enda som har 4-hjuls driven bil och kanske kan ta sig fram i ovädret.
Nu sitter jag iaf på jobbet, lyckades ta mig så långt. Öppnar om någon minut men det kommer väl inte koma en enda kund idag kan jag tänka mig, utan det blir jag, mitt kaffe och min lunch som får hänga lite. Passar på att redigera de sista bilderna på datorn som Petra bett mig att göra.
Sen hoppas jag på det bästa att jag kommer hem, hade varit skönt att vakna upp i morgon i lägenheten och ha en hel dag där och slippa åka massa buss i morgon(om det nu går bussar i morgon). Undra hur det kommer gå för Jonas han är juh i Dahlslånghed hos Linn. Han kommer nog inte komma hem tidigare än mig iaf.
hoppas på det bästa/Linn
observera, det kom just en kund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0