rastlös!

Har så tråkigt!
En sista dag att jobba kvar, sen bär det av hemmåt. Bara tre timmars jobb, sen är det snart skola igen :D och fredrik gunve kommer som gäst lärare (preformence konstnär). Sen ska vi se till att vårat förråd på vinden i lägenheten bli ett projektrum, vad grymt det hade varit, en trappa upp liksom. Det är stort också som vårat kök liksom. Grymt!

Ska nog ta mig en kopp te nu från min nya tekanna som jag inhandlade igår (endast 20kr) härligt med billig shopping. Sen ska jag dregla lite över bodylines grejer, vill ha så mycket hittade en jacka nu med, gah! Ska gosa med min tjocka katt med eftersom jag bara träffar honom idag och imon sen vet jag inte när jag åker tillbaka hit. Hoppas det inte dröjer allt för lång tid, beror på om jag har råd att åka hit.

Syran har varit här ikväll med co. Vi åt taco (för mig blev det en egen vegetarisk taco) och sen semla (börjar bli lite trött på semlor nu) och sen tittade vi på en dokumentär om ola salo (skit bra) och nu sitter jag i sängen sjukt rastlös (som ni nog förstår). Jag skriver altså bara för att jag inte har nåt att göra därav inehållet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0