Ser frammåt!

Hemkommen från Emelie. Träffade henne, Vickan, Manne och Emil ikväll. Tyvärr satt vi tjejer framför datorn och youtub:ade massa filmer och killarna spelade tv spel, men det var mysigt ändå. Det brukar det vara när vi träffas. Jag och Emelie kom fram till att vi ska gå till ett medium tillsammans och att vi ska på ett gigantiskt vattenkrig i gbg tillsammans^^ Hoppas man får träffa alla snart igen <3
tyvärr gammal bild och manne saknas men men....
en liten bild på manne också så att han inte känner sig utanför.

I morgon jobbar jag min näst sista dag. Känns skönt att ha jobat en hel vecka efter detta, känner mig duktig. Ska inventera klart i morgon och göra lite annat. Sen i morgon kväll blir det nog Lets Dance med familjen, första gången på länge. :) mysigt värre, sen hem på lördag och se Avatar i 3D! Spännande.

För att prata lite djupare med(som man måste göra som bloggare).....eller inte. Men men, har kommit på att det kanske inte gör så mycket att man inte fårtillbaka nån tid som varit, man kan juh trots allt se framåt. Allt blir inte som förr men det kan bli bättre. Allt blir vad man gör det till (som melissa horn sjunger) och ja det stämmer. Ser därför fram emot en skön sommaren, en bra vår och framförallt en bra morgondag. Man ska njuta av livet!

Puss och kram skumbanan//Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yay, vattenkrig och medium!



Haha, bilden på Manne <3

2010-02-19 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0