spanien, sommaren....är bitte över snön

Sitter på mitt "flickrum" i sexdrega(som mamma gjort om till gästrum, och där jag bor för tillfallet) och funderar på att ta en kopp te. Funderar även på hur sorgligt det är med all tid man inte får tillbaka. Allt började när jag läste Maxines inlägg på hennes blogg om spanien, sommaren, el paco mm. Jag vill dit igen, uppleva allt igen, vill inte sitta i en snökall vinter och vänta på att våren ska komma hit. Om jag inte får detta vill jag åtminstonde göra lite konst och inte jobba varje dag. Pengar är bra men pengar är inte allt. Vill va hemma och dra till skolan med alla andra. Vill va där nu. Blir bitter av att tänka på det....

Ska dricka te nu och begrava mina sorger i vattnet......
bim och jag som bråkar utanför pacos

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0