Våffelbak

Idag har varit en väldigt slapp dag. Medans Maxine, Simon, Ingmarie och Ove var ute och skottade för glatta livet, så satt jag inne och åt en långsam frukost tillsammans med en sällskapssjuk katt vid namn Fia.

Efter lite allmänt slappande, lite fika och en mycket god lunch satt vi slöfockar framför teven och tittade på Nickelodeon. Efter ett flertal avsnitt av league of super evil, så kom katter med klös, ett program som jag, precis som Maxine, blev helt kär i. Den grå katten Våfflan är hu helt klart übersöt, så när jag kom hem på eftermiddagen, så gjorde jag en liten staty av honom i lera. Tyvärr lyckades jag ha inne honom i ugnen lite för länge, så han blev lite bränd, men det syns ju inte när han är målad.

Så här blev han:






Originalet:


Puss och banan //Weeex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0