Yeah I know!



Saknar också Spanien massor. Önskar jag hade mer pengar så att vi kunde göra en resa till i sommar, men det ser inte så ut :/.

Jaja men man ska inte deppa för det. I morgon (eller tekniskt sett idag) ska vi till Emelie och Manne och ha lite trevligt. Det var ett tag sedan vi sågs nu allihopa. Fast Viktor, som är i Sälen kommer föröstås inte vara med. Jag målade mina naglar lila innan, ville egentligen ha dem blåa, men har inte någon blå färg. Så jag kanske matchar det med att ha på mig något lila i morgon. Vi får se.


pussiluss från Vixie tha Pixie

Kommentarer
Postat av: Linn

buhu säger jag med över dålig ekonomi så man inte kan resa, men det blir kul idag när vi träffas allihopa! :) kram kram

2010-02-18 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0