Nytt år, nya tider

BRA SAKER

Det senaste som hänt i mitt liv är att jag flyttat till götet med 3 underbara personer, ska dit igen på fredag. Men först måste man göra sin plikt i samhället och jobba lite.

Det som har hänt mer är at jag börjat prata med en person som jag inte pratat med på länge skanar vänskapen, så det känns väldigt bra!

Jag fick fantastiskt bra julklappar och har köpt mig ett PS2 som jag har i lägenheten^^

Nyåret var fantastiskt roligt! Tack allesammans!

DÅLIGA SAKER

En viss vänskap kommer snart brytas, om inte personen i fråga ändrar beteende.

Jag har aldeles för lite pengar kvar.

Jag har inte gjort hemuppgiften i skolan än.

ÖVRIGT

Ska sova nu, länge i morgon. Ska sen jobba på måndag, tisdag. Kalkon på tisdag med och Anna kommer hem till oss och säger hej. Kanske att det blir lite fest på fredag, och sen börjar livet igen, med ansökningar och lite stress i vardagen, men jag trivs så himmla bra!

Godnatt

jag och anna på nyår fixade och klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0