Hello

Sitter i skolan och har en liten stund över :) ansökan till Valand är påväg ut och jag väntar fortfarande på svar från fotohögskolan. Ska sätta mig med brevet till sommarkurserna i dag, så att jag ligger före med allt.

Det har hänt mycket under helgen, saker som till och med har gjort att jag känner lite nervositet, men på ett konstigt bra sätt. Jag har tränat massa, ska ut och springa idag igen tänkte jag, om jag finner motivationen för det. :) Sen ska jag inte göra så mycket mer, skriva och åter skriva blir det nog. Skrev igår och fick mycket gjort utanför ansöknings planerna. Men som sagt måste ta tag i min nervositet så det inte blir dåligt, fattar inte hur jag kan käna som jag känner. Helt crazy är det.

Ska kanske slå en pling till Vicksis med saknar henne lite, och som ni säker vet så är jag och Vickan bäst! ^^

kram kram linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0