Ingen lunch men bra sms!

Sitter i skolan, undviker fika rummet för lunchen är inte med mig, skriver brev till sommarkursen och har lagom tråkigt. Men får många bra sms i alla fall :) och så blir det öl på skolan ikväll med några gamla vänner. Så jag har något att se fram emot iaf.

Har hittat en jätte bra artist på spotify också Maria Mena! Riktigt bra! Vill egentligen göra såmycket just nu, vill göra konst men vet inte vad, vill äta mitt äpple som jag sparar på, vill ringa, vill röra på mig, vill gå ut i friska luften, allt förutom att sitta här, men samtidigt så orkar jag inte har ingen energi för det. Det får bli något annat, lite dagdrömmar kanske. Brukar lätta upp! Shit vad jag låter bitter, men det är jag egentligen inte, är jätte glad, bara uttråkad.

Har fått jobb :) ska börja på söndag, nattjobb, tjäna lite extra pengar, härligt, härligt! Är lite nervös men det hör till, jag klarar det! Så sommaren är nog räddad nu, om jag får en okej lön är det första jag ska göra det är att beställa en kjol från bodyline som jag kollat på jätte länge. Ska bli så kul, skulle jag ha råd med så blir det ett par skor också!

puss och kram linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vågar man hoppas på att du hänger med på bilsemester då? <3

2010-03-18 @ 17:29:01
URL: http://loveaddicts.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske kanske grejen är den att jag ska förmodligen plugga hela sommaren på fotohögskolan och jobba, men vi får se, kan inte ta ledigt en hel vecka!

2010-03-18 @ 18:26:12
Postat av: Emelie

Okej, hihi, det var inget långt sommarlov du hade. ;) Men vi tar det när du vet hur det blir. Förmodligen kommer man väl få boka en bil rätt snart. Men vi hörs! :)

2010-03-22 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0