Inlämning dödar mig

Jag vet att jag vid det här laget egentligen borde gå igenom min text till Konstfack om och om igen, men är så trött. Har arbetat med ansökan sen halv 10 i morse, den enda rast jag fått är lunch, middag och lite te. I morgon ska det sista skrivas ut sen ska jag hoppa av glädje.
Datorsalen var som en djungel när jag kom ner där idag, folk med stressad blick och stackars Linda som satt mitt i och försökte hjälpa alla. Tycker synd om henne vid dessa tider, sen är hon hög gravid också vilket inte underlättar. Kaninte tacka henne nog, utan henne hade jag inte haft en portfolie utskriven. Till nästa ansökan, Valand ska jag börja tidigare, till och med denna vecka. Kom dock på att jag har ett brev till fotohögskolan att göra angående sommarkursen jag anmält mig till. Hoppas jag får gå den, hoppas, hoppas, hoppas!!! Delvis att jag har något att göra i sommar, delvis att jag får csn och att foto är grymt kul.
Den återstående frågan är nu ska jag jobba mer (kommer det ge något) eller ska jag dricka upp mitt te och gå till sängs? eller ska jag titta runt lite på Bodyline och inse att jag inte har råd med något där nu. Tittar jag Bodyline kommer jag inte blir glad, skriver jag mer kommer jag känna prestations ångest och går jag och lägger mig kommer jag ångra att jag inte lade mer ner tid.

En bild ifrån firandet av fotohögskolan/HDK:s inlämning kan pigga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0