förvirring

En tjej ringde mig i förmiddags och med lät väldigt exalterad och nästan desperat. Hon sa att hon verkligen MÅSTE ha bilden på en plansch som hon hade hittat på kultur ungdom i Göteborg, som jag skulle ha gjort. Jag blev väldigt fundersam, eftersom det enda jag har gjort med Kultur ungdom var när linn och jag fick bidrag av dem när vi hade våran utställning för 2 år sedan.

Men hon var övertygad om att hon inte hade ringt fel -hon hade först ringt Linn och fått mitt nummer av henne. Jag antog att det var planschen till utställningen hon hade hittat, men sen sa hon att bilden föreställde ett kvinnoansikte och då förstod jag ingenting, tills hon skickade ett mms med bilden. Det var ju en annan bild som jag hade med på utställningen. Så det slutade i alla fall med att hon köpte den digitala bilden av målningen, som hon ska använda till någon broschyr till medborgarskolan eller nåt sånt. Haha Linn var nästan lika förvirrad som jag när jag ringde henne.
:D


Kommentarer
Postat av: Cissikatt

Fyyyy vad coolt. hur mycket gav hon för den? oavsett så är det grymt ju. nu fins din bild med i nån broschyr, hur coolt är inte det?

2010-05-26 @ 15:55:59
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

Är du sugen på en ny & unik design, som dessutom är billig? Då är det mig du ska kontakta ;)



Ursäkta om du ser detta som reklam eller spam, då kan du bara ta bort det!

Ha en fortsatt bra dag!



Kramar.

2010-05-31 @ 10:24:19
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Ja, du får jättegärna göra ett försök. Vill ha en väldigt enkel design till att börja med, vill helt enkelt välja ut en bild på mig som jag vill ha i headern, gärna lite åt sidan. Och så "Emelies portfolio" jämte bilden. Sedan ganska enkelt, vanligt upplägg resten. Typ. ;P

2010-06-09 @ 21:42:02
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0