Opptak till Kunstakademiet i Oslo

Jag ska till Oslo på intevju vid konsthögskolan, och arbete en vecka på skolan för att bevisa att man förtjänar en plats. Alla känslor kom fram när jag fick brevet från dom idag. Trodde inte det var sant att jag kom på intervju just där. Det kndes som den  sämsta ansökan av alla men tydligen är jag inte helt värderlös för dom vill ju ha dit mig. Åker dit den 31 maj och stannar till den 6 juni.

Annars har dagen flutit på bra, jag är trött i min kropp men min hjärna vill inte sova egentligen. Har så mycket jag vill göra i stället för att sova. Sömn är det mest meningslösa vi människor gör. Men i morgon är det skola igen och det är sisa veckan innan vi börjar göra iordning för utställningen. Så allt som allt är det tre veckor kvar tills allt är slut, sen är det sommar. Känns konstigt.

kram kram // linn

Kommentarer
Postat av: Riggan

Vilken himla cool installation! Har du gjort denna?

2010-05-05 @ 12:26:35
Postat av: linn

japp det har jag, sökte med den som ett av mina verk också! :)

2010-05-06 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0