Saknar

Jag saknar ridningen något fruktansvärt nu när ett halv år har gått. Har börjat leta runt efter en ny ridklubb i Göteborg, men det är inte helt enkelt eftersom det kostar. Ska jag vara realistisk så tror jag att ett halvår till får gå innan jag har råd tyvärr. Funderar iaf på att hoppa in på en prova på lektion här i angered för att se hur klubben och hästarna är. Det kan jag i alla fall unna mig.

Har bott här i angered 1 och en halv vecka nu fast mitt boende egentligen inte är här ;) men jag trivs, bakar kaka för tillfället och ska snart göra pizza till mig och Martin som snart kommer hem. Lyssnar på Stefan Sundströms nya skiva "5 dagar i Augusti" och har det bra.

linn

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :D

2010-09-09 @ 13:47:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0